Sunday, November 15, 2009

hujan yang turun..

semalam ari ahad..aku ade tusyen BI..walaupown da abih exam..tapi borng gak duk umah..drpd lepak umah bek aku tusyen..pandai jugk aku..aku tusyen ngan mmber aku, ira. smalam gak kitowng release tension nganlgi 2 owg mmber aku, jalan2 lh, mkn2 sume..dh plak ujan, time tu nasib baik rebas ckit2 je..mse ktowng dh near ngan bas sten..dh plak lebat menggila..ktewong x redah dlu..menjala dulu sbb penat meredah ujan..ktewong b'teduh kat depan bas sten..nk pergi bas sten kne plak menyeberang dulu..0doyai..bukan hobi aku..mse ngan menjala tuh..ktewong rse mcm ade bas ktewong..tpi x konfom so who care..mamposlah bas ktewong ke bas spe ke..ktewong lepak jelah..tbe2 nmpak plak bas yang ktewong ingat mmg bas yg ktewong ptt naik dh jln..menyesal gile dlm diri nie..pe bleh buat..ktewong pndng je lh bas tu lalu depan kiteowng..sempat bubbye skali..disebabkn x nk t'lepas bas tuk julung kalinya..ktewong puwn t'paksa menyeberang juga dlm hujan lebat tu..x lama pas2..bas pown sampai..ble ktewong nek bas..adelah sekumpulan boys yg aku knl nek bas tu..(fom2) menyanyi cm bdk cacat dlm bas 2..aku siap bleh cam lagu yg diowng nyanyi..diowng nyanyi lagu 'kembali pulang' N 'ada untukmu'..aku pown pe lagi..lyn jelh..diorng tu bleh diibrtkn mcm 'budak syndrom bru 1st time nek bas' so sedikit jakun lh..haha..bubbye..

No comments:

Post a Comment