Saturday, December 19, 2009

gempak dowh!

aku ada bende ckit nk konsi ngan kowang nieh..
kol 12 lebih tadi aku gie kenduri umah sedare aq..adik die sunat lorh..pas2 aku bwk lah member aq, Fidah..mak aku plak nak pergi Rompin terus ade urusan ckit lepas balik kenduri tuh..dah adik aq memekak plak nak main kat taman..masa lalu bahau, mak aku bawaklah kejap..pas2 aq ngan mmber aq jaln2 lah kejap..then, mak aq suh bwk adik aq gie taman yang lagi satu tuh..jauh gak arh..mak aku plak tak nampak2..pastu aq dpt call, mak aq call lorh..mak aq ckp die nak gie rompin..mak aq suh aq jaga adik aq 2 org tuh..lps mak aq bla..boring la plak borak 2 org je sambil tgk adik aq main..last-last aku nmpk ade2 org mamat, aq pown tak knl diowang cpe..aku tunjuk fuck kt diowang..diowang plak bantai pandang menyingai..pas2 diowang lalu gi sekali..aku fuck balik..pas2 die berenty..tpi bukan depan aq lah..jauh gak diowang berenty..aku plak tak perasan..mmber aq tu je yang perasan..lastly, aq nmpk diowang lalu..aq wat bodo je..takut die berenty plak..upenye mmg berenty..diowang park motor diwang kat atas then turun kat taman..aku dah cuak arh time tuh..aq ngan mmber aq berceranggah lari dah lah pkai bju kurung time tuh..lwk siot!adik aq plak lupe nk bwk..aq panggil adik2 aku diowang buat bangang je..pas2 aku trylah pandang muka mamat 2 org tuh..huhh..muka tak samseng langsung..aku ngan mmber aq wat bodo je..

No comments:

Post a Comment