Tuesday, December 1, 2009

macam nie ke kawan?

Assalamualaikum…

Ari nie aq nk cite pasal kawan baik aq yg dah macam pinggirkan aq..

Meh aq citer ckit..

Kawan baik aku nie aq gelar sebg ‘A’ dan kawan aq sorang lagi ‘B’…aq kawan baik dengan A dah lama..lepas abis PMR, aku selalu lah jugak lepak dengan si A..satu hari tu..aq bawak si B nie lepak sekali..seblum nie A dengan B kawan cam biasa je..tapi bile dah lame2 aq macam t’pinggir sebab si A macam tak layan aq..dia lebih layan si B..kalau si A nak ajak pergi lepak or wat..die selalu call atau mcg aq..skunk nie..aq nengok kalau nak lepak ke mane ke..selalu sangan call and mcg si B..patut ke aq anggap die kawan baik aq lagi..tak pelah..sikit pun aq tak kempunan nak kawan ngan ko A..andaikata aq dpt tawaran ke teknik taun depan..mesti ramai lagi budak yang nak kawan dengan aq...aku pun taklah mengharap agar dia jadi kawan baik untuk selamanya..sememangnya manusia cepat sangat berubah..aku tak tau kalau selama nie dia sedar ke tak dengan perangai die tu..ok lah..aku rase apa yang terbuku dalam haty aq nie dh lepas aq kuarkan kat blog nie..tahnx blog…cyg kau sgt..bubbye!

No comments:

Post a Comment